28 Şubat 2011 Pazartesi

And the Oscar Goes to; Eskişehir!


Merhabalar.

Hafta içi, kalan son sınavımı da aradan çıkarttım, dehşet koşturmalı bir gün boyunca kayıt işlemleriyle uğraştım, Melis'li, Gökhan'lı, Ekin'li, Ozan'lı bir gün geçirdim, bol içtim, bol eğlendim. Sonra ise sevgili dostum Alicik ile geleneksel film / alkol / fotoğraf / tavla / muhabbet sefamızı yaptık. Hafta sonu oldukça keyifli geçiyor bizim için. Italian Job ve Hangover'ı izledim ki Hangover inanılmaz eğlenceliydi zevkimce. Ve yine bir dünya eğlenceli fotoğrafımız oldu.

Sonra mı?

Yarın duşumu alıp, valizimi toplayıp Haydarpaşa'ya yollanacağım. Ve Salı sabahı Eskişehir Tren Garı'nda bir Anita olacak, tüm o soğuğa rağmen Eskişehir'e kavuştuğu için içi sıcacık olan.

Sonunda gidiyorum, önce Eskişehir, sonra Ankara...

Bunu hak etmiştim.

Çok eğleneyim, döneceğim.

Öpücükler.


Anita.
28.02.2011








Hiç yorum yok: