10 Temmuz 2013 Çarşamba

19




19 yaşında öldürdünüz Ali'yi. 19 yaşımdan bu yana bir köpeğim, beş torunum oldu benim. 19 yaşımdan beri bir defa aşık oldum, çok kere sevdim, bolca seviştim. Terk ettim, terk edildim. 19 yaşımdan beri çok kitap okudum. Bir kaç tane de yazma girişiminde bulundum. 19 yaşımdan beri 5 doğumgünü kutladım. Yüzlerce kez sarıldım insanlara. 19 yaşımdan beri çok defa denize girdim, suları öptüm, güneşin altında uzandım huzurla. 19 yaşımdan beri defalarca "Seni seviyorum" dedim anneme, defalarca heyecan duydum kardeşimin büyümesini izledikçe. Çok uyudum, çok rüya gödüm mesela beş senede. Arada aç kaldım ama, çok defa güzel yemekler yedim 19 yaşımdan bugüne. Dans ettim çokça, haftada en az iki kere. 19 yaşımdan bu yana bir sürü güzel şarkı keşfettim, bir sürü güzel şiir okudum, bir sürü güzel fotoğraf karesi mesela, çoğunda gülümsüyorum.. Ali bunların hiçbirini yaşayamayacak. Suyu kollarından süzüle süzüle dişleyemeyecek bir dilim karpuzu kahkahalarla. Bir daha annesine sarılıp öpemeyecek yanaklarından. Bir daha aşık olamayacak Ali. Bir daha şiirler okuyamayacak. Ali bir daha güzel rüyalar göremeyecek, ailesinin payına ise kabuslar düşecek çokça.. Bu gerçeklik insanı ağlatıyor işte. Bir daha kahve içemeyeceğini bilmek bir insanın, sen elinde bir bardak kahve ile onun resmine bakarken...

Faşizme karşı, kardeşimsin Ali. Attığım her kulaç iki kişilik olacak şimdi. Sevdiğim her kediyi iki kere öpeceğim. Sen ve ben, rüyalarımı, ekmeğimi, şiirlerimi paylaşacağız. Siz Ali'yi 19 yaşında öldürdünüz. Biz Ali'yi sonsuza dek yaşatacağız..



anita
10.07.2013

Hiç yorum yok: