24 Eylül 2010 Cuma

Just Like a Rainbow



Bu sabah karlarla kaplı yatağımdan bir aşk şarkısı mırıldanarak kalktım. Pencereyi açtım ve kelebeklerin odama dolmasına izin verdim. Önce beş taneydiler, bir anda yirmi beş tane oldular! Sağ omzuma bir tane, sol omzuma bir tane aldım ve aynanın karşısına geçtim. Aman Tanrım! Ne kadar da güzelim! Dünyanın en parlak gözlerine ve en ufak gülümsemesine sahibim. Bugün zayıf olmama gerek yok! Bugün saçlarım uzamak zorunda değil! Bugün gerçekten karamel kokuyorum! Bugün kendimi her şeyden daha çok seviyorum. Sadece gökkuşağım eksik bugün. Bugün sadece bir gökkuşağına ev sahiplik yapmak istiyorum! Biraz kırmızıya ihtiyacım var ve biraz yeşile. Mavi, sarı, pembe… Ve işte! Öptüğüm her yere bahar gelecek şimdi! Öptüğüm her yerde çiçekler açacak! Bunun şerefine bir kup dolusu dondurma yiyebilirim ve gerçekten kahve içmek zorunda değilim! Muzlu süt, muzlu süt, muzlu süt! Muzlu sütten oluşmuş bir okyanusta boğularak ölebilirim! Saçlarımı taramaya ihtiyacım yok. Rüzgâr bunu benden çok daha iyi yapacaktır. Hissedebiliyorum. Kapıyı açıp dışarı çıkıyorum. Ve güneş hiç olmadığı kadar parlak! Üstelik yıldızları misafir ediyor. Koca ve sıcacık ev sahibi güneş ve mini mini yıldız misafirleri! Onlara katılmak istiyorum. Bir yıldız kayıyor. Evet, dansına katılmamı istiyor. Kısacık eteğim ve beyaz bluzum ile saçlarımı savura savura dans edebilirim! Biraz sağa, biraz sola ve kendi etrafımda da üç defa dönmeliyim. Tanrım! Ne zamandır evimin önünden bir ırmak akıyor! Balık olup yüzmeliyim! Çırılçıplak oynuyorum suyla, dallardaki serçelerin yanakları kızarıyor çıplaklığımdan. Benimse çocuk kahkahalarım var bugün! Utanarak kaybedecek zamanım yok! Yemyeşil, ekşi mi ekşi erikler istiyorum. Ağaçlara tırmanmama gerek yok, dallar eğiliyor önümde bugün! Yüzümü şekilden şekle sokarak dilediğim kadar yiyebilirim. Kimseyle paylaşmak zorunda değilim. Bugün her şey benim! Bugün, ben her şeyim! Biraz umut, biraz müzik, biraz çilek reçeliyim! Biraz meltem, biraz rüya, biraz da unutulmuş bir şiirin son dizesiyim! Yıldızım bugün ben. Güneşim. Öpüyorum hepinizi dudaklarınızın kenarından. Ben bugün, öptüğü her yere bahar getirenim!


Anita
20.01.2008

Hiç yorum yok: