18 Haziran 2011 Cumartesi

"oh rifflerime"





Merhanaağ.


Türkçe sikişli girişimden sonra, bir şeyler karalayayım öylesine niyetiyle biraz saçmalayacağım. Maksat saçlarım kuruyana kadar zaman geçirmek, blogu güncel tutmak, falan fıstık. Amacı olmayan bir yazı da ne denli bir şeye benzeyecektir, tahmin etmek zor değil. Neyse salla.


Pek bir şey yok. Canım ciğerim Hilal'deyim. Yavrum bebeğim Miraç var. Mısır'la ilgili bir belgesel var. Duş sonrası mahmurluğu var. Bol bol fındık var. Pazartesi iki sınav var. Not yok. Şevk yok. Çaba yok. Ciddiye alamıyorum çabaladığım halde. Sanki hiç sınav filan yokmuş gibi geliyor. Evet derdi tasayı unutmak iyiydi de, ilaçlar sorumluluk duygumu da sıfırlamasaydı da iyiydi sanki. Bilemiyorum. Karmaşık.


Dün çıktım Ceyhün'la buluştum. Hamuruna şeker katmışlar herifin adeta. Bir şirinlikler, tatlılıklar. Verdim tavlayı da koltuğunun altına. Biraz da Ahmet'le zaman geçirdik. Yavrum benim. Sonra Kahve Bahane'de eski bir okurla tesadüfleştik, Ahmet'in arkadaşı. İnsan iyi hissediyor. O da ayrı bi' tatlıydı. Şu sıralar her şey pek sevimli, pek tatlı geliyor zati. Eve döndükten sonra da eski bir okurdan dünya tatlısı bir destek maili aldım. İyice şekerlendim ballandım. Güzel insanlar var cidden dünyada lan. Falan fıstık.


Bugünse enfes bir uyuşukluk var. Bıraksalar doksan saat uzanabilirim. Hiç enerji, arzu yok. Belki birazdan Hilal'le Taksim'e kaçarım. Belki akşam Bahar'la görüşürüm. Belki hiçbirini yapmam oturur oje değiştirir saçma videolar filan izlerim. Emin değilim.


Bi' de İsviçre mevzusu var dün akşamdan beri gündemimde, kafam karışık, bilememekteyim. Ona sonra adam akıllı değineceğim.


O değil de yazılar cillop sayıda okunuyor da, yorum gelmiyor, geridönüş olmuyor ya, hüzünleniyorum lan.

Neyse. Üstümdeki gevşeklik ve yavşaklık dillere destan boyutta.

Bu da sarmadı. Gideyim başka bir uğraş bulayım. Sonra yine adam akıllı bir şeyler yazmak için uğrayayım. Evet evet.


Öptüm & gittim.

Anita
18.06.2011
18.42

8 yorum:

HaDi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Anita Taylor dedi ki...

İnsan yine de birkaç kelime görmek istiyor yahu, hadi günceler değil de, edebi anlamda yazılmış metinlerin şiirlerin altında.

Efendi bi' insan dedi ki...

merhaba. sitenizi yakından takip eden, uzak bir kullanıcıyım.

gerek yazılarınızın kalitesi, gerekse içerik zenginliği olarak, ntvmsnbc ile yarışır durumdasınız.

ne yalan söyleyim, sizi takip eder olduğum günden beri, artık ntvmsnbc ye bile bakmaz oldum.

sizin yüzünüzden ülke gündeminden bi haberim.

sitenizde en kısa sürede seçim sonuçları ve analizlerine de yer verirseniz beni çok mutlu edeceksiniz. zira yeni başbakanımız kim olacak halen bilgim yok.

ayrıca sizin hakkınızda kfc de bir kovayı tek başına yiyebilecek potansiyele sahiptir diye "asılsız" dedikodular duydum.

bu ve benzeri şer odaklarına asla prim vermeyiniz.

sevgiler. saygılar. öptüm. kaçtım.. :]]

Adsız dedi ki...

...

Adsız dedi ki...

takipteyiz,takipteyiz.üstün ve yüce ırk zencilerin de dediği gibi "RESPECT".

Anita Taylor dedi ki...

Sevgili efendi bir insan, gün gelecek bir kovayı bitirecek potansiyele sahip olacağım! Ayrıca yorumunuza kurban olurum. Sizi sevmekteyim!

**

Adsız: ..

**

Adsız 2: Respect bro. Takipte kalınız.

Efendi bi' insan dedi ki...

bi de şu "E" yi küçük yazmasak..

alerjim var, malum..

:]]

Anita Taylor dedi ki...

onu hitap ettiğiniz kitleye diyeceksiniz bayım:)