8 Şubat 2012 Çarşamba

birdy




ardımda çok dağ bıraktım jose
kaç nehirden geçtim saymadım
ellerin güzeldi
ellerin benim
neden bitti anlamadım
bazı yazlar çok soğuktur
bazı kuşlar erken ölür
bazı kadınlar ecellerine aşıktır
kimi adam, onu bile çok görür
sen beni görmesen de artık
unutsan da kimim, neredeyim
ben yine, yılmasam düşsem yollara
 çalsam kapını, sarılsam sana
desem, çok yol yürüdüm, geldim 
bilirim, açılmaz bazı kapılar
hiçbir gözyaşıyla
yine de gelsem şimdi
tutsam elini jose
göğsümde bir kuş kanatlansa
bilirim, aşk olur adı
büyük harflerle yazılır ayrılığın karşısına
....


anita
8.2.12


6 yorum:

Kaan dedi ki...

anita kim ya

Kaan dedi ki...

özür dilerim şimdi farketim sana aitmiş

Kalem Kesigi dedi ki...

"bazı kadınlar ecellerine aşıktır
kimi adam, onu bile çok görür"

Güzeldi...

Anita Taylor dedi ki...

Anita benim. Yorumlar için teşekkür ederim..

umut dedi ki...

Anita fenomendir..

Anita Taylor dedi ki...

Teşekkürler.