3 Ağustos 2012 Cuma

shit happens




03.00
ben ona baktım. ben ona çok baktım.
03.30 ben ona bakarken her yer bira şişesi, yer gök blues, içim dışım buz.03.45 sonra el sallamasın mı? sallasın. gel demesin mi? desin. kanatlanmayayım mı? amına bile koyayım.04.00 senin evin? benim evim? daima benim evim.04.15 bak bunları ben çizdim. bak burada ben uyudum. bak, dudakların ne güzel. utanmadım, bi buse kondurdum.04.45 sonra olsun. sonra bitsin. kente güneş doğsun.05.00 tanıştığıma memnun oldum. herkes evinde uyusun.05.15 ev bana dar gelsin sonra. koşayım, arkadaşlar ve bira. ve kahvaltı. sonra dön dolaş, kürkçü dükkanı.


sonra ben öğle saatlerinde, kokunu sahiplenen o yastığa sarılıp uyudum.

söyleyeceklerim bu kadar. görüşmemek üzere


benim aşktan anladığım da, bu kadar işte. .

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak bunları ben uyudum tam 11 yıl. Geçmedi. Bak ben bunları hep aşk. Hep başka başka aşk. Bak hâkimim, bunlar benim bileklerim. Bak burası hep dudak. Ne güzel dudak. Ben o dudağa bakarken dünya yerinden oynamadı. Ben o dudağa bakarken yağmur da yağmadı, köpekler havlamadı, yıldızlar kaymadı. Ben ona bakarken bir bok olmadı. Ben ona bakarken sadece dudak. Ben ona dudakken sadece Joplin. Bak bunları ben hep sana baktım. Ama ben sadece sana baktım. Ne yer yerinden oynadı, ne de kayan bir yıldız gördüm. Bak hâkimim ne kocaman dudak.

Ben o yüzü çok sevdim. Bak ben o yüzü cidden çok sevdim. İnsan bazen başka bir insanın yüzünü çok sevebiliyor. Bir insan neden başka bir insanın yüzünü çok sever ki? Ama işte insan bazen… bak, o ne Liv bir yüz. 2 göz, 1 burun, bir dudak. Bak bu yüzü ben hep sana burun, bak bu dudaklar hep göz göz. Bak o gözler.. o gözler hakimim, sana baksa öleceğini bildiğin ama sana bakarken ölmediğin o gözler. Bak göz göz olmuş hep o gözler. Bak, gittim. Çoktan gittim.

Anita Taylor dedi ki...

aldığım en güzel yorum.

işte bunlar hep intihar, işte bunlar hep aşk.

Adsız dedi ki...

Yorumunu sikim.. aşktan maşktan bi boktan anladığınız yok sizin.

Anita Taylor dedi ki...

he annem he.

Akblog dedi ki...

ben yazar değilim ilham perilerim beni buna zorluyor..
başına bela bir piç varsa.. fahişelik kaçılmazdır...
i like this blog.

Ozge Kopuz dedi ki...

Merhabalar
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinizim:))
Sizide benim bloguma beklerim.
komirra.blogspot.com