16 Aralık 2014 Salı

Günaydın Kafası




Mesela bu sabahı ele alalım. Bu sabahın adını yeşil ojeler ve köpek uykusu koyalım. Mesela bu sabahı bir fincan kahve ve birkaç mutlu şarkıyla kutlayalım çünkü hayat sebepsiz kutlamalar ve simli kalemlerle güzel. Çünkü bu 'mani'lerin bir anlamı olmalı ve kendinle aran iyiyse asla yalnız kalmazsın. Bir de anne. Anneler önemli. Mesela bu sabah biraz "Alo anne, hadi biraz kıkırdayalım!" gibi bir sab
ah. Tam da bu yüzden mesela bu sabahı bir daha hiç mutsuz olmayacakmışız gibi yaşayalım. Çünkü olacağız ve bunun için tanrıya değil, kendimize kızacağız. Çünkü yarın sabah yine kimseyi değil, kendimizi kıracağız. O yüzden bugün biraz köpek patisi, biraz kimseler görmeden dansı, biraz anlamsız kendimi öpmek istiyorum ruju ve anne iyi ki doğurmuşsun beni, ben olmasam bilmiyorum ne yapardım!

16.12.2014
Kadıköy

2 yorum:

Korhan Korman dedi ki...

Annemi özledim be..

Liv Anita Taylor dedi ki...

Üzmek istememiştim telafisi:

https://www.youtube.com/watch?v=nm5yyimKo4E