1 Eylül 2017 Cuma

10917e





00.41: "olsun" dedim ve bir sigara yaktım.

00.42: ben aslında ne zamandır size bir şeyler anlatacaktım. ama konuşmak yerine tatile çıktım. anlatmak yerine köpek yavruları sevdim. düşünmek yerine rakı içtim. paylaşmak yerine denize baktım. konuştuklarım duyulmuyor çünkü. anlattıklarım iz bırakmıyor. düşünmek fayda etmiyor ve kusura bakıyorum ki kötüsünüz. içiniz çürük, dışınız pas. samanlıkta iğne arayacak yaşı ise çoktan geçtim.

0.44: sertab bu şarkıyı bana yazmış. 'ben giderim, istanbul senin olsun'. ben gideli ne çok oldu. bir hayat kuracaktım. yeni dostlar olacaktı yeni sokaklarımda. eskiyi aramak planlarda yoktu. buraların en güzel yanılan kadını benim.

0.47: iki çocuk kitabı okudum. düzinelercesine dokundum. pilav yaptım. kahve içtim. güzel gün dedim. hiçbir şeysiz güzel gün. ama yeni günün ilk saatleri gelince, ben yerimde oturamıyorum. ben güzel bir kadına "atla gel çay suyunu koydum" yazmak istiyorum. ben güzel bir adama "gel aşağıda bir sigara içelim" demek istiyorum. burada güzel bir şey yok. ben her yeni günü kendimle başbaşa selamlıyorum.

0.48: saçlarımı kestirdim. çeneme bile değmiyor. annem buna ağlamamama şaşırıyor. ben hiçbir şeye ağlayacak mecalim olmadığını fark ediyorum. her şey bu kadar çirkinken, benim de çirkin olmaya hakkım var. onların içi bu denli korkunçken, benim dışım korkunç olsa ne olur anne? hiçbir şey olmaz kızım. anneler bu dünyaya fazla. iyi ki.

0.51: üç dal sigaram kalmış, saydım ve birini yaktım. fazlasına gerek yok. fazlasına yetmiyor aklım.

o1.o9.2o17
edirne


Hiç yorum yok: