26 Eylül 2017 Salı

gia'ya



Şimdi size azıcık Ezgi 'den bahsetmek istiyorum. Biz Ezgi ile tanışalı kaç yıl geçti, bilmiyorum. Bazı dostluklarda yıllar sayılmaz çünkü. Bazı dostlukların üzerinde zamanın hükmü yoktur. Tanışalı ne kadar zaman geçtiği önemsizdir, ya da ne kadar süre görüşmediğiniz, konuşmadığınız. Hiçbir şeyi değiştirmez bunlar. Çünkü sizin evreniniz, şeffaf, pembe bir bulut tarafından korunuyordur. Sizin evreniniz tüm karanlıklara inat kedilerle, şarkılarla, güvenle doludur. Benim birçok güzel anım var adını andığımda gözümde canlanan. Sarhoş gecelerimde kapıma kadar taşıyışların, ikinci el çekyatımda tavana bakışlarımız, bana verdiğin güzel defterler, kilden takılar ki her yerde, doğum günü gecelerim, panik atak sonrası krepler, hepsi, hepsi, hepsi çok özel. Biliyorum, bazı günler diğerlerinden daha mutsuz. Ama biz mutsuzken de dostuz, bazen sessizce, bazen dertleşmelerle, bazen hislerle gece yarıları içe doğan. Şimdilerde ruhuna iyi gelecek bir sarılmayı sunabilmek için çok uzağım, kilometrelerce, bambaşka bir şehirde. Ama hiç değilse güzel yüzünü resmedebilirim, kalbine bi' sarılışın hissini bıraksın diye.

anita
26.o9.2o17


Hiç yorum yok: