14 Aralık 2020 Pazartesi

1412b

 



Geldiler. Zaten hep gece vakti gelirler.

Önce bir enerji dalgası kaplıyor içimi. Dudaklarımı boyuyorum aynanın karşısında. Ne güzelim. Çok güzelim. Şarkılar güzel. Işık güzel. Bir de şöyle gülümseyeyim. Herkese benden kocaman bir merhaba! İyiyim, çok iyiyim. Sığmıyorum oturduğum yere. Sığmıyorum bedenime. Dudaklarım uyuşuyor şarkı söylemekten. Uyumayın. Beraber eğlenelim.

Sonra birden bir tokat çarpıyor suratıma, nereden geldiği belli değil. Dudaklarımdaki boyayı siliyorum koluma. Ne çirkinim. Çok çirkinim. Sessizlik kötü. Karanlık her yer. Herkese benden kocaman bir elveda! Değilim, iyi değilim. Sığmıyorum oturduğum yere. Sığmıyorum bedenime. Gözlerim sızlıyor yaş dökmekten. Siz uyuyun. Ben bir daha hiç gülmeyeceğim.

Bu kadarı fazla. Bu kadarını kaldıramıyorum galiba.









anita
14.12.2o2o
edirne



Hiç yorum yok: