15 Şubat 2021 Pazartesi

p1502




Bugün pazartesi. Karlar hala erimedi. Evden çıkmadığım için çok da dert etmiyorum, ama üşümekten yoruldum. Yüzde doksanı bir akıl hastanesinde geçen ve benim duygudurumumu da ister istemez tetikleyen bir yaşam öyküsünün çevirisi bitti. Sırada sihirli bir tren ve tatlış hayvanlarla dolu bir çocuk kitabı var şifa niyetine. On gün sonra İstanbul'a gideceğim. Orada yaşamak değil ama, orada yaşayan dostlarımı ziyarete gitmek bana iyi geliyor. Hayatı bize iyi gelen şeylerle doldurma çabamız ne kadar aciz varlıklar olduğumuzun bir kanıtı gibi. İstanbul'da bolca rakı içmek, boncuktan kolyeler yapmak ve kendimi hatırlamak gibi planlarım var. Belki biraz da yaşam enerjisi çalarım güzel insanlardan. Şimdi bir kahve yapıp yeni kitabın çevirisine başlayacağım. Bugün pazartesi. Karlar hala erimedi. Ve ben sabaha kadar çalışacağım. 


anita

15.o2.2o

edirne


Hiç yorum yok: