31 Ağustos 2023 Perşembe

she cried more more more 310823





enerji patlaması yaşadığım anlarda herkesin uyuyor oluşu canımı sıkıyor.

bir ülke kuracağım ve geceleri uyumayı yasaklayacağım. haddini şaşıran herkesi içeri tıkacağım. belirsizliğe sebebiyet vermek en büyük suçlardan olacak. 
yetimhaneler ve akıl hastaneleri kuracağım saraylara, bu hayatı en güzel deliler ve kimsesizler yaşayacak.
bir kadının kalbindeki çiçekleri solduran herkes yargılanacak.
her isteyen çocuk yapamayacak mesela.
canımı sıkan herkes, gözümden akan yaş sayısı kadar kırbaçlanacak.
köpekler ölmeyecek ülkemde. köpekler yaşlanmayacak.
ben hipomanideyken karnavala dönecek ülke.
ben depresifken, herkes susacak.
böğürtlen şarabı bedava olacak. sigara ve simit de.
güneş batınca günaydın diyeceğiz birbirimize. bizim günümüz, geceleri ayacak.
güneş doğunca öpecek herkes sevdiğini uyku öncesi. bir kadını yalnız uyumak zorunda bırakan herkes cezalandırılacak.
anneler ve babalar sonsuza dek yaşayacak mesela. 
çocukların gözyaşı, yalnızca gülmekten akacak.
her sabah ben kapatacağım ülkenin perdelerini. her gece ben açacağım.
masamda nergisler, her yerde vanilya kokusu, dudağımda şarkılar olacak.

o zaman yüzümde bir gülümseme, maskemi çıkarıp dolaşacağım sokaklarda.
ardımda parıldayan ayak izleri bırakarak.

310823edirne
02.58

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha ilk cümleden anladım, sendromu. Hani vampirler bir yere girdiğinde diğer vampirleri hemen tanirlar ya uzaktan