23 Ekim 2023 Pazartesi

iwannaendme231023





Hayatımın en boktan günleri serisinin sonuna gelmişizdir artık diyordum ama sürprizler bitmek bilmiyor. En beteri karşısında zaten çaresizim, kalanına da "Aman, ölüm değil ya!" diye göğüs germeye çalışıyorum. Barikat üstüne barikat kuruyor, direnişi sürdürüyorum inatla. Gerilince Müge Anlı izliyorum. Üzülünce oyun oynuyorum. Öfkelenince yatıp uyuyorum saatlerce. "Her şerde bir hayır vardır," diyorum herkese. Valizimi hazırlamaya üşeniyorum şimdiden. Şimdiden yasını tutuyorum gelecekteki en kara günün. Minikleri özlüyorum. Sevdiğimi özlüyorum. İnancımı özlüyorum. Çocuğumu özlüyorum. Oturup saatlerce ders hazırlamak istiyorum. Oturup saatlerce kızımı sevmek istiyorum. Oturup saatlerce ağlamak istiyorum. Yıkılıyor barikatlar. Sirenler yankılanıyor. Kahvem soğuyor. Ben öylece gülümsüyorum.

anita
23.1o.23


 

Hiç yorum yok: